Hej kära kund,
Kundtjänstteamet har under sommaren genomgått personalförändring och underbemmaning under semestern. Sportproffsen kommer även att flytta till Vallentuna inom kort vilket också kräver tid och energi för att vi ska kunna erbjuda en bättre upplevelse i butik. För närvarande har vi ett högt inflöde av ärenden och ligger efter med att besvara mail och har tyvärr heller inte möjligheten att hålla telefonlinjen öppen. Vi arbetar hårt för att komma ikapp och försäkra oss om att alla får den hjälp de behöver.
Vi håller just nu på att introducera nya medlemmar till teamet så att vi så snart som möjligt ska kunna leverera förstklassig service till dig som kund genom alla våra kanaler. Men att lära upp nya anställda tar tid och under den tiden kommer vi fortsatt ha svårt att hinna svara på alla inkommande mail inom en rimlig tid. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter detta kan orsaka och uppskattar din förståelse under denna tid.
Alla mail besvaras i turordning så att alla ska få den hjälp de behöver. Om du som kund skickar flera mail kommer ditt ärende uppdateras och hamna sist i kön och det tar då längre tid att få svar.
Torsdag den 08/08-24 har kundtjänst 714 mail i inkorgen.
Måndag den 12/08-24 har kundtjänst 760 mail i inkorgen.
Fredag den 16/08-24 har kundtjänst 458 mail i inkorgen.
Torsdag den 22/08-24 har kundtjänst 445 mail i inkorgen.
Onsdag den 18/9-24 har kundtjänst 314 mail i inkorgen.
Torsdag den 26/9-24 har kundtjänst 264 mail i inkorgen.
Torsdag den 3/10-24 har kundtjänst mail 264 i inkorgen.
Uppdatering 16/11-24: Vi är glada att kunna meddela att vår kundsupport nu är helt i fas med inkommande mail. Stort tack till alla våra kunder för ert tålamod och er förståelse under den senaste tiden. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa er med snabb och smidig service.