Information gällande rådande situationen hos kundtjänst

Hej kära kund,

 

Kundtjänstteamet har under sommaren genomgått personalförändring och underbemmaning under semestern. Sportproffsen kommer även att flytta till Vallentuna inom kort vilket också kräver tid och energi för att vi ska kunna erbjuda en bättre upplevelse i butik. För närvarande har vi ett högt inflöde av ärenden och ligger efter med att besvara mail och har tyvärr heller inte möjligheten att hålla telefonlinjen öppen. Vi arbetar hårt för att komma ikapp och försäkra oss om att alla får den hjälp de behöver. 

 

Vi håller just nu på att introducera nya medlemmar till teamet så att vi så snart som möjligt ska kunna leverera förstklassig service till dig som kund genom alla våra kanaler. Men att lära upp nya anställda tar tid och under den tiden kommer vi fortsatt ha svårt att hinna svara på alla inkommande mail inom en rimlig tid. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter detta kan orsaka och uppskattar din förståelse under denna tid.

 

Alla mail besvaras i turordning så att alla ska få den hjälp de behöver. Om du som kund skickar flera mail kommer ditt ärende uppdateras och hamna sist i kön och det tar då längre tid att få svar. 

Torsdag den 08/08-24, har kundtjänst 714 mail i inkorgen.
Fredag den 09/08-24, har kundtjänst 726 mail i inkorgen.
Måndag den 12/08-24, har kundtjänst 760 mail i inkorgen.
Tirsdag den 13/08-24, har kundtjänst 693 mail i inkorgen.
Onsdag den 14/08-24, har kundtjänst 577 mail i inkorgen.
Torsdag den 15/08-24, har kundtjänst 502 mail i inkorgen.
Fredag den 16/08-24, har kundtjänst 458 mail i inkorgen.
Onsdag den 21/08-24, har kundtjänst 478 mail i inkorgen.
Torsdag den 22/08-24, har kundtjänst 445 mail i inkorgen.
Måndag den 26/08-24, har kundtjänst 455 mail i inkorgen.</p>